آبان 8, 1399

15 نوع از تخت خواب های بدون پایه داتیس

۰
تخت خواب های متنوع داتیس

داشتن یک خواب راحت و آسوده خیلی نیازی به ارتفاع مشخصی ندارد و آن در هر جا و مکانی می توان تجربه کرد.

تفاوت خاصی میان تخت های با پایه و بدون پایه وجود ندارد ولی معمولا کودکان و خردسالان علاقه بیشتر به ارتفاع دارند پس تخت های با پایه واسه آن ها انتخاب بهتر و مناسب تری است.

یک سری از افراد عقیده دارند که تخت های بدون پایه نمای ساده به اتاق خواب می دهد اما اگر  آن را با دیگر وسایل جانبی هماهنگی ایجاد کنید اتاق خوابتان را میتوانید شیک و مدرن جلوه دهید.

به عنوان مثال انتخاب کوسن و روتختی و کفپوش و گزینه هایی هستند که به کمکشان زیبایی اتاق خواب شما چندین برابر می شود.

تخت خواب های بدون پایه چون کاملا بر روی سطح قرار می گیرند بنابراین انتخاب درست کفپوش روی آن تاثیر می گذارد.

هرچه کفپوش چشمگیر تر باشد تخت خواب شما بیشتر خودنمایی می کند.

وقتی وارد اتاق خواب میشوید اول تخت خواب و بعد روتختی و کوسن خود نمایی می کند پس باید روتختی چشم نوازی انتخاب کنید و با کوسن های بزرگ و کوچک رنگی طرحدار یا ساده تخت خود را تزیین کنید و زیبایی آن را بیشتر کنید.

به شما پیشنهاد میکنیم تختان را در گوشه ایی دنج قرار دهید تا محل مناسبی برای استراحت شما باشد و بتوانید دیگر لوازم جانبی را هم کنارش قرار دهید مثل پاتختی و دراور … و بیشتر سعی کنید از رنگ های سفید و کرم و روشن استفاده کنید تا فضای شما دلباز تر شود.

داتیس بیش از 20 مدل تخت خواب بدون پایه دارد که ما 15 تا از پرفروش ترین ها را به شما معرفی می کنیم:

1 – تخت خواب مدل بارلی:

تخت خواب بدون پایه داتیس مدل بارلی دارای تاج بالا و پایین تخت است که به طرح  چستر پارچه ایی می باشد. چستر یکی از به روز ترین مدل ها می باشد و هیچ وقت هم از مد نمیفتد و همیشه و همه جا جلوه خاصی دارد.

شما می توانید رنگ و نوع پارچه را خودتان سفارش دهید.

تخت خواب بارلی یک نفره مناسب دختران و پسران جوان و دو نفره آن هم مناسب زوج های جوان است و فضایی کاملا مدرن و به روز را برای شما ایجاد می کند.

2- تخت خواب آپشنال مدل ریموند:

تخت خواب گرد آپشنال بدون پایه داتیس فقط یک تخت خواب ساده نیست بلکه تخت پرکاربرد برای استراحت و هم برای گذراندن اوقات فراغت می باشد. شما هرچیزی را که نیاز داشته باشید این تخت خواب آپشنال برای شما فراهم کرده است مانند ماساژور – سیستم صوتی – شارژر – یخچال – گاوصندوق – چراغ مطالعه – میز لپ تاپ و …

تخت خواب ریموند به دلیل شکل گرد خاصی که دارد اتاق شما را متفاوت نشان می دهد. این تخت خواب قرمز برای زوج های جوان انتخاب بسیار جذابی می باشد.

اینجا کلیک کن و بخون:
بهترین سرویس خواب سلطنتی برای سبکی لوکس در اتاق خواب

شما می توانید رنگ و طرح پارچه را خودتان انتخاب کنید و همچنین هر کدام از آپشن ها را کم یا زیاد کنید. لازم به ذکر است که تخت خواب آپشنال ریموند دارای 2 سال وارانتی و 3 سال گارانتی تعویض قطعات می باشد.

3- تخت خواب مدل کاملین:

تخت خواب بدون پایه کاملین بدون تاج تخت هم قابل سفارش می باشد اما تاج تخت بالا آن به شکل مستطیل های کوتاه و بلند طراحی شده است و تاج تخت پایین هم دارای کشو برای نگهداری وسایل می باشد.

این تخت داتیس به صورت صندوق جکدار نیز قابل سفارش است.

انتخاب طرح و رنگ پارچه هم به سلیقه خود شما عزیزان می باشد.

4- تخت خواب مدل هوگو:

تخت خواب هوگو داتیس بدون پایه با تاج بالا و پایین تخت به شکل مستطیل های منظم کنار هم می باشد که فضای شما را اسپرت تر نشان می دهد.

انتخاب نوع پارچه و رنگ هم به سلیقه شما دوستان گرامی می باشد.

این مدل هم به صورت صندوق جکدار نیز قابل سفارش می باشد.

5- تخت خواب ضدزلزله هوشمند مدل شیدا:

تخت خواب ضدزلزله داتیس بدون پایه مدل شیدا برای پیشگیری از حادثه یا خطر مرگ در وقوع زلزله گزینه بسیار مناسب و منطقی می باشد.

این سامانه، حساس به ارتعاشات حداقل 5/2 ریشتر بوده که در صورت وقوع خفیف‌ترین لرزش، باله‌های محافظ در عرض ۳ ثانیه بصورت خودکار بسته شده و فضای امنی را برای شخص یا اشخاص خوابیده در تخت‌خواب فراهم می‌کند.۳ دقیقه پس از وقوع حادثه و در صورتی که تخریبی اتفاق نیفتد، باله‌های محافظ به صورت خودکار باز شده و در حالت اولیه قرار می‌گیرند. تخت خواب ضدزلزله دارای محفظه نگهداری لوازم و تجهیزات ضروری و غذا، در زیر تخت و به صورت سرتاسری می باشند ولی بعضی از مدل ها همچنین گنجه ایی برای  نگهداری پتو و بالش در زیر تخت دارند.

این مدل 2نفره مخصوص بزرگسالان می باشد.

6- تخت خواب مدل الانترا:

تختخواب الانترا تخت خوابی چوبی بدون پایه است که سرتخت چوبی آن با طرح های مستطیل پفی کنارهم تزیین شده است و تاج پایین هم کاملا چوبی می باشد که شامل دو عدد کشو ریلی باکیفیت می باشد و فضای بسیار مناسبی برای قرار گیری پوشاک و وسایل شخصی شما را فراهم کرده است. این محصول در برابر رطوبت بسیار مقاوم می باشد و میتوانید با استفاده از دستمال به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن چوب، بدنه ی آنرا از گرد و غبار پاک کنید.

تخت خواب الانترا را هم می توانید 6 تکه سفارش دهید یعنی شامل یک عدد تخت خواب، یک عدد میز آرایش به همراه آینه و صندلی و دو عدد میز پاتختی که در کنار یکدیگر می‌توانند دکوراسیون زیبا و گرمی را برای اتاق خواب به وجود آورند.

اینجا کلیک کن و بخون:
اندازه استاندارد تخت دو نفره و یک نفره چقدر است؟ سایز و ابعاد تخت خواب

7- تخت خواب تورتو:

تخت خواب کلاسیک بدون پایه تورتو داتیس یک نوع از تخت های کلاسیک می باشد که کاملا فضای شاهانه و لوکس را برای اتاق خواب شما فراهم میکند.

این تخت خواب با چوب گردو طراحی شده است و تاج بالا و پایین تخت همراه با چوب و پارچه تلفیق شده است.

این تخت سفید زیبا مناسب تازه عروس و داماد ها میباشد و برای جهیزیه انتخاب زیبایی می باشد.

طرح های کنده کاری شده ( منبت شده ) روی چوب همگی کار دست و هنر هنرمندان مجموعه داتیس می باشد.

پارچه و چرم های استفاده شده از نساجی های تولید کننده خارج از کشور خریداری می شود.

8- تخت خواب مدل زنیت:

تختخواب زنیت داتیس بدون پایه می باشد که با سر تختی به شکل چندضلعی و تاج تخت پایینی به شکل مستطیل همراه با ترکیب چوب و پارچه طراحی شده است.

پایه زیر تشک به صورت جکدار هم قابل سفارش است.

شما این تخت را میتوانید همراه با آیینه دراور و پاتختی سفارش دهید.

این تختخواب در مقابل رطویت مقاوم است و چوب آن را به راحتی با دستمال تمیز کنید.

9- تخت خواب آپشنال مدل هنریک:

تخت خواب آپشنال هنریک داتیس یک تخت خواب رویایی و بی نظیر است. از فضاهای اطراف تخت برای افزودن تمام چیزهایی که ممکن است در اتاق خوابتان نیاز داشته باشید استفاده شده است مثل یخچال – گاو صندوق – ماساژور – سیستم صوتی  – کابل یو اس بی – شارژر – کتابخانه – پاف با روکش چرمی – سطل زباله و ..

شما می توانید هر لحظه که می خواهید موزیک مورد علاقتان را گوش دهید یا کتاب بخوانید و همراه با آن یک نوشیدنی مناسب فصل میل کنید.

تمامی آپشن ها سلیقه ایی می باشد و میتوانید حذف یا اضافه کنید.

10- تخت خواب مدل ویتارا:

تخت خواب بدون پایه داتیس مدل ویتارا تلفیقی از چوب و پارچه می باشد که تاج بالا و پایین تخت طرح لمسه روی چوب بکار رفته است و در وسط تاج بالای تخت یک طرح سنتی چوبی ترکیب شده است که زیبایی کار را دوچندان کرده است.

به دلیل تنواع بالا در رنگ و جنس انتخاب آن به عهده به شما عزیزان می باشد.

11- تخت خواب مدل سیلویا:

تختخواب سیلویا بدون پایه میباشد و ترکیبی از چوب و پارچه است.

تاج تخت مدل چستر و سنتی می باشد و وسط آن یک تکه چوب با طرح های سنتی طلایی بکار رفته است که هم با وسایل مدرن و هم سنتی قابل هماهنگی است.

توصیه می شود به دلیل ست بودن این مدل را همراه با پا تختی خریداری کنید که زیبایی دکوراسیون شما را بیشتر کند.

پایه زیر تشک به صورت جک دار نیز قابل سفارش است و چوب به کار رفته در این تخت در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

اینجا کلیک کن و بخون:
10 سرویس اتاق خواب جدید در سال 2020

12-تخت خواب ضدزلزله هوشمند نوجوان مدل بردیاکیتی:

تختخواب بدون پایه ضدزلزله داتیس بردیا کیتی مخصوص نوجوانان می باشد یعنی عمق آن 80 سانتی متر و طول آن 180 سانتی متر می باشد.

این سامانه، حساس به ارتعاشات حداقل 5/2 ریشتر بوده که در صورت وقوع خفیف‌ترین لرزش، باله‌های محافظ در عرض ۳ ثانیه بصورت خودکار بسته شده و فضای امنی را برای شخص یا اشخاص خوابیده در تخت‌خواب فراهم می‌کند.۳ دقیقه پس از وقوع حادثه و در صورتی که تخریبی اتفاق نیفتد، باله‌های محافظ به صورت خودکار باز شده و در حالت اولیه قرار می‌گیرند. این تخت کاملا شبیه به تخت خواب معمولی می باشد و تا حد زیادی حافظ جان فرزندان شما در برابر زلزله می باشد.

13- تخت خواب مدل فالومو:

تخت خواب بدون پایه داتیس مدل فالومو چوبی می باشد. تاج تخت به دو مدل طراحی شده است در قسمت بالایی به شکل راه راه و قسمت پایینی به طور کاملا ساده.

این مدل به اتاق خواب شما گرما خاصی می بخشد و فضایی کلاسیک و اسپرت را تداعی می کند.

تخت خواب داتیس مدل فالومو در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و با استفاده از دستمال به راحتی و بدون نگرانی از خراب شدن چوب، بدنه ی آنرا از گرد و غبار می توانید پاک کنید.

14- تخت خواب مدل الگانس:

این مدل تخت بدون پایه در دور تا دور تخت چوب مرغوب به کار رفته است و تاج بالا و پایین تخت پارچه ایی می باشد که رنگ و جنس آن قابل تعویض است و می توانید طبق سلیقه خود سفارش دهید.

تخت خواب الگانس دارای 2 سال گارانتی تعویض می باشد.

 

15- تخت خواب مدل کویین:

تخت خواب کویین داتیس بدون پایه می باشد و به دلیل ترکیب طرح چستر و چوب سبکی کاملا مدرن کلاسیک دارد.

تاج بالا و پایین تخت به شکل چستر سلطنتی همراه با چوب است.

این تخت برای کسانی که فضای سلطنتی در عین حال مدرن را می پسندند گزینه بسیار مناسبی است.

چرا داتیس؟

در تمامی مدل تختخواب ها شما می توانید رنگ و جنس را طبق سلیقه خود سفارش دهید و تمامی کار ها شامل گارانتی می باشند.

شما می توانید برای دیدن تخت خواب ها به شعبه مرکزی مراجعه نمایید و یا با مشاوران جهت راهنمایی و خرید بهتر تماس حاصل فرمایید.

ما برای صرفه جویی دروقت شما تمامی مدل ها به همراه توضیحات را در سایت قرار داده ایم. شما همراهان عزیز می توانید با مراجعه به سایت به قسمت تخت خواب ها بروید و خرید اینترنتی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

3/5 - (2 امتیاز)
1

بازدیدها 4351 مشاهده

مجله
درباره تیم تحریریه تشک داتیس

کمی درباره تشک داتیس: متن نوشنده شده توسط تیم تحریریه تشک داتیس می‌باشد. تشک داتیس یک سازمانی ارزش محور هست که با تولید و عرضه کالای خوابی با کیفیت تلاش می‌کند بخشی از زندگی سالم و با نشاط شما عزیزان را فراهم کند. تشک داتیس دارای ۵۰ شعبه در سراسر ایران می‌باشد و دارای محصولاتی همچون: تشک، تخت، سرویس روتختی، پرده، پتو، حوله و ... می‌باشد. به یاد داشته باشید که ما فروشنده نیستیم و مشاوره رایگان شما هستیم. پس می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موجود در سایت در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.