مهر 27, 1398

روتختی کاوری با لحاف روتختی چه تفاوتی دارد

۰
روتختی کاوری

روتختی کاوری یکی از محبوب ترین انواع روتختی ها است که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است و تا حدود زیادی می توان گفت که رقیبی جدی برای لحاف روتختی به شمار می آید، ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر در خصوص تفاوت های رو تخت کاوری با لحاف روتختی صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد تهیه این روتختی ها را دارید به شما توصیه می کنیم قبل از آن که اقدام به خرید آن ها کنید حتما این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

انواع روتختی

قبل از آن که قصد داشته باشیم در خصوص تفاوت روتختی کاوری با لحاف روتختی صحبت کنیم بهتر است ابتدا درباره این موضوع صحبت کنیم که اصلا روتختی ها به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟ به صورت کلی روتختی ها را به می توان به 4 دسته تقسیم بندی کرد که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود هستند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. اولین دسته از روتختی ها لحاف روتختی است که یکی از قدیمی ترین روتختی ها به شمار می آید و در حال حاضر نیز بیشتر از سایر انواع روتختی ها استفاده می شود، نوع دیگری از روتختی ها روتختی کاوری است که به صورت یک کاور و یا ملحفه به شما فروخته می شود، امروزه بسیاری از روتختی هایی که از خارج کشور به داخل کشور وارد می شوند روتختی کاوری هستند و همین موضوع نیز می تواند نشان دهنده پرطرفدار بودن این نوع روتختی باشد. روتختی پیکه و روتختی های چهار فصل نیز از دیگر انواع روتختی ها می باشند که هر یک از آن ها نیز دارای کاربردهای خاص خود هستند ولی کمتر از روتختی های کاوری و لحاف روتختی مورد استفاده قرار می گیرند، به همین علت نیز ما در این مطلب کمتر درباره آن ها صحبت خواهیم کرد.

روتختی کاوری

تعویض روتختی کاوری هزینه کمتری دارد

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در خصوص تفاوت های میان روتختی کاوری و لحاف روتختی وجود دارد این است که اگر شما بعد از مدتی تصمیم بگیرید که لحاف روتختی خود را تعویض کنید مجبور هستید که کل سرویس تخت خواب خود را تعویض کنید که این کار می تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما داشته باشد، اما این موضوع برای روتختی کاوری بسیار راحت است و شما به راحتی و با کمترین هزینه ای می توانید آن ها را تعویض کنید. در واقع شما برای تعویض روتختی کاوری تنها کاری که باید انجام دهید این است که کاور روتختی را از آن جدا کرده و تنها کاور آن را تعویض کنید که این کار هزینه چندانی را برای شما نخواهد داشت.

روتختی کاوری

خرید ارزان قیمت لحاف روتختی

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لحاف روتختی این است که شما برای خرید آن هزینه ای به مراتب کمتر از خرید رو تخت کاوری را خواهید پرداخت، شاید این موضوع در ابتدا برای شما عجیب به نظر برسد ولی نکته بسیار مهمی که باید در خصوص این موضوع بدانید این است که زمانی که شما رو تخت کاوری را خریداری می کنید باید هزینه اضافی و بسیار زیادی را برای خرید لحاف برای تخت خود بپردازید در حالی که زمانی که شما اقدام به خرید لحاف روتختی می کنید دیگر نیازی به خرید لحاف جداگانه ندارید می توانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب تنها این روتختی را خریداری کنید. البته نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که به صورت کلی خرید لحاف روتختی بیشتر برای افرادی مناسب است که قصد ندارند روتختی خود را در طول مدت زمانی طولانی تعویض کنند، افرادی که تنوع طلب هستند بهتر است که رو تخت کاوری تهیه کنند تا با هزینه ای کمتر بتوانند روتختی خود را تعویض کنند.

روتختی کاوری

تعویض روتختی کاوری بسیار راحت است

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که در خصوص روتختی کاوری وجود دارد این است که علاوه بر این که هزینه تعویض آن بسیار راحت است خود عملیات تعویض نیز بسیار راحت است و شما می توانید تنها در چند دقیقه این کار را انجام دهید، برای تعویض روتختی کافی است که آن را از لحاف جدا کرده و روتختی جدید خود را بر روی لحاف قرار دهید تا به راحتی روتختی لحاف خود را تعویض کنید.

روتختی کاوری

برخی دیگر از مهم ترین مزایای روتختی کاوری

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از رو تخت کاوری این است که جای بسیار کمتری را در کمد می گیرد و همین موضوع نیز باعث می شود تا نگهداری از آن بسیار راحت تر باشد، نکته دیگری که در خصوص مزایای روتختی کاوری وجود دارد این است که شست و شوی آن نیز بسیار راحت است و شما می توانید بدون هیچ گونه دردسری به راحتی آن را شست و شو دهید. برای شست و شوی روتختی کاوری کافی است که آن را از لحاف جدا کرده و با استفاده از ماشین لباسشویی یا به صورت دستی آن را شست و شو دهید و بعد از خشک شدن و اتو کشیدن دوباره آن را بر روی لحاف خود بکشید. تمامی این مزایا باعث شده است که امروزه بسیاری از افرادی که به تازگی قصد خرید روتختی را دارند روتختی کاوری را برای خود انتخاب کنند و اقدام به خرید آن کنند و به همین علت است که میزان فروش لحاف روتختی نسبت به گذشته تا حدودی کاهش پیدا کند.

روتختی کاوری

نکاتی در خصوص لحاف روتختی

حال که با مزایای رو تخت کاوری که باعث کاهش فروش لحاف روتختی شده است آشنا شدید بهتر است با برخی از مزایا و معایب استفاده از لحاف روتختی نیز آشنا شوید تا بتوانید راحت تر روتختی خود را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خصوص لحاف روتختی وجود دارد این است که سر نمی خورد و همین موضوع نیز می تواند باعث شود تا شما خواب راحت تری را داشته باشید. نکته دیگر این است که مرتب کردن این روتختی بسیار راحت است و همین موضوع استفاده از آن را بسیار ساده تر کرده است. یکی از مهم ترین معایب استفاده از لحاف روتختی این است که شست و شوی آن بسیار سخت است و در صورت کثیف شدن روتختی شما باید زحمت زیادی را برای شستن آن بکشید، به همین علت است که امروزه برخلاف مزایای بسیار زیاد این روتختی افراد کمتری اقدام به خرید آن می کنند.

داتیس بیش از ۴۵۰ تا سرویس روتختی دارد که برای مشاهده طرح و جزییات آن ها کافی است کلیک کنید:

Rate this post
آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

بازدیدها 822 مشاهده

مجله
درباره نویسنده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.