آذر 11, 1399

25 تا از پرده های رنگی داتیس

۰
پرده های رنگی داتیس

پرده یکی از تاثیر گذار و مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی(اتاق خواب و پذیرایی) می باشد.

قبل از انتخاب رنگ پرده، چند عنصر مهم نیاز است یکی از مهم ترین موارد، سبک دکوراسیون مخصوصا رنگ دیوار ها، فرش و مبلمان می باشد که بتوان تناسب میان آن ها برقرار کرد.

اگر تمام اتاق و مبلمان رنگ های خنثی دارند، پرده ها با رنگ روشن را انتخاب کنید تا محیط کوچک و دلگیر به نظر نیاید و اگر رنگ های دیوار و فرش و مبلمان روشن هستند از پرده های متضاد یا با رنگ های خنثی استفاده کنید.

پرده های هازان جز پرفروش ترین نوع پرده ها می باشد و به دلیل تنوع بالایی که در چاپ دارد باب سلیقه اکثر مشتریان می باشد.

هازان کاملا لطیف و ریز بافت است و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد و هم چنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

این پرده ها نسبت به پارچه های ملحفه ای، تور و حریر سنگین تر بوده و نور از آن به راحتی عبور نمی کند.

شستشو پرده هازان بسیار راحت است و و بعد از شستشو هیچ گونه رنگی پس نمی دهد و چاپ آن تغییر نمی کند.

رنگ پرده تاثیر زیادی در روحیه دارد در واقع پرده است که به رنگ خانه روح می دهد و اگر مناسب انتخاب نشود می تواند به افسرده شدن روحیه شما دامن بزند.

روانشناسی رنگ های پرده:

رنگ قرمز:

افرادی که دچار افسردگی یا کسلی هستند پرده ایی انتخاب کنند که حتما قرمز باشد. رنگ قرمز باعث افزایش انرژی و اشتها می شود.

رنگ سفید:

رنگ سفید نماد پاکی و تمیزی است. حس آرامش را به شما القا می کند.

رنگ نارنجی:

رنگ نارنجی باعث شادی و نشاط می شود و محیط شما را گرم تر نشان می دهد اما برای اتاق خواب مناسب نیست به دلیل اینکه خواب را دچار اختلال می کند.

رنگ صورتی و بنفش:

رنگ صورتی و بنفش محیط شما را سرزنده تر می کند و به شما آرامش می دهد. برای اتاق خواب دختر توصیه می شود.

رنگ سبز:

محیط و اتاق شما را بزرگتر نشان میدهد و حس آرامش و راحتی را تداعی می کند.

رنگ آبی:

رنگ آبی استرس و اضطراب شما را کمک میکند در نتیجه خواب راحت تری را تجربه می کنید.

معرفی 15 پرده های رنگی زیبا داتیس:

 

1. پرده رنگی گلدار:

این پرده زیبا با زمینه زرد و سفید و بنفش و گل های درشت بنفش و سبز ملایم خانه شما را روشن تر و بزرگتر نشان می دهد. شما میتوانید از این پرده در پذیرایی و یا محل کارتان استفاده نمایید.

پرده رنگی گلدار

2. پرده رنگی مدرن:

پرده رنگی مدرن با طرح دو دختر مدرن رنگی چاپ شده است همراه با نوشته های انگلیسی.

اینجا کلیک کن و بخون:
40 تا از پرده های گلدار داتیس

این پرده هازان مناسب اتاق خواب دختر های نوجوان و جوان می باشد.

پرده رنگی مدرن

3. پرده چاپی رنگی طرح پاییز:

این پرده دو تکه است که یک تکه آن زمینه تیره با طرح درخت پاییزی رنگی و تکه دوم آن زمینه روشن با همان میباشد. ترکیب رنگ های این پرده گرم میباشد و فضای شما را صمیمی تر نشان می دهد.

4. پرده رنگی گلدار(آبرنگی):

پرده دوتکه رنگی که تکه آن گل های آبرنگی است و تکه دوم آن گل های بنفش و سرخابی سبکی مدرن می باشد که مناسب اتاق خواب دختران جوان است و حس آرامش را القا می کند.

5. پرده رنگی طرح برگ خیس:

این پرده زیبا با طرح برگ های خیس رنگی مناسب اتاق خواب و پذیرایی می باشد و به دلیل اینکه اکثر رنگ های را دارد قابل ست کردن راحت با دیگر وسایل را دارد.

پرده رنگی طرح برگ خیس

6. پرده رنگی ملایم طرح یونیکورن:

پرده رنگی ملایم با طرح یونیکورن و گل های رنگی در حاشیه بالا و پایین پرده مناسب اتاق خواب کودک دختر شما میباشد. این پرده چاپی مدرن حتی برای دختر های جوان هم قابل استفاده می باشد.

پرده رنگی ملایم طرح یونیکورن

7. پرده هازان طرحدار رنگی زمینه سفید:

این پرده زمینه سفید با طرح های شاد رنگی پروانه و گل مناسب هر سلیقه ایی میباشد و به شما حس شادی و نشاط به دلیل ترکیب رنگی زیبایش میبخشد.

پرده هازان طرحدار رنگی زمینه سفید

8. پرده رنگی شاد:

این پرده طرح پیچ رنگی یکی از محبوب ترین پرده های هازان داتیس می باشد که مناسب هر خانه ایی و اتاق خوابی با هر سلیقه و سنی است و به محیط شما انژی و شادی می بخشد.

پرده رنگی شاد

9. پرده طرح پر رنگی:

اگر پذیرایی یا اتاق خواب شما سبک مدرن دارد پرده زمینه سفید با طرح پر های رنگی شاد و ترکیبی به شما پیشنهاد می شود و برای تکمیل دکوراسیون خود می توانید از کوسن های رنگی استفاده کنید.

پرده پر رنگی

10. پرده کودک رنگی:

این پرده دوتکه که یک تکه آن زمینه زرد با طرح های فیل رنگی است و تکه دوم آن چاپ دختر با طرح های رنگی می باشد مناسب اتاق خواب کودک یا نوزاد است.

پرده کودک رنگی

11. پرده طرح دایره های رنگی:

این پرده زیبا هازان دو تکه می باشد که یک تکه آن زمینه روشن با دایره های ریز رنگی و تکه دوم آن زمینه روشن با دایره های بزرگ رنگی است و بسیار مناسب اتاق خواب دختر و پسر جوان و یا تازه عروس داماد ها می باشد.

اینجا کلیک کن و بخون:
نکته های مهمی که باید هنگام خرید پرده به آن توجه کنید

پرده طرح دایره های رنگی

12. پرده چاپی رنگی طرحدار:

پرده چاپی دو تکه که زمینه آن بنفش با راه راه های رنگی بنفش و صورتی و زرد مناسب اتاق خواب نوجوان و جوان دختر است. این پرده محیط شما را گرم و دوستانه نشان می دهد.

پرده چاپی رنگی طرحدار

13. پرده طرح حیوانات رنگی:

این پرده دو تکه زمینه روشن با طرح حیوانات رنگی شاد مناسب اتافق خواب کودک یا نوزاد دختر و پسر است.

پرده طرح حیوانات رنگی

14. پرده کارتونی پلنگ صورتی:

پرده چاپی با طرح جذاب پلنگ صورتی حتما برای کودکان و نوجوانان شما نامی آشنا و خاطره انگیز است و با انتخاب این پرده آن ها را به وجد می آورید. در این پرده اکثر رنگ های کودکانه شاد به کار رفته است.

پرده کارتونی پلنگ صورتی

15. پرده طرح ترکیبی رنگی:

این پرده از انواع طرح های ریز درشت سنتی و مدرن تشکیل شده است و با رنگ های بسیار شاد تابستانه ترکیب شده است. استفاده این پرده شاد در پذیرایی شما حال و هوای تابستانه رنگی را به خانه شما می بخشد.

پرده طرح ترکیبی رنگی

16. پرده کودک دختر طرح رنگین کمان:

انتخاب پرده صورتی و سفید با طرح اسب تک شاخ و دختر بامزه به همراه رنگین کمان رنگی به اتاق فرزند دختر شما کمک میکند تا شاد بنظر برسد.

17. پرده آبرنگی دختر با موهای رنگی:

پرده هازان دو تکه که یک تکه آن زمینه سفید با رنگ های شاد مربعی در وسط آن و تکه دوم آن نقاشی یک دختر با موهای رنگی شاد انتخاب بسیار جذاب می باشد و جلوه مدرنی به اتاق شما می دهد. این پرده می تواند انتخاب خوبی برای دختر های جوان و نوجوان باشد.

پرده آبرنگی دختر با موهای رنگی

18. پرده رنگی طرح دختر و پسر:

پرده چاپی دو تکه که یک تکه آن زمینه آبی و راه راه رنگی بسیار شاد به همراه طرح یک دختر کوچولو و پسر بانمک و تکه دوم آن زمینه صورتی  و راه راه رنگی همراه با یک پسر و دختر بچه چتر به دست بامزه میباشد که مناسب اتاق خواب دختر و پسر نوزاد یا کودک شما می باشد.

پرده رنگی طرح دختر و پسر

19. پرده مثلث رنگی:

پرده هازان دو تکه که یک تکه آن زمینه روشن با مثلث های ریز و درشت رنگی و تکه دوم آن زمینه تیره با مثلث های ریز و درشت رنگی شاد انتخاب شاد و مدرنی است.

اینجا کلیک کن و بخون:
15 تا از پرده های سفید داتیس

این پرده قابل استفاده برای اتاق خواب و پذیرایی می باشد و به دلیل ترکیب رنگ بالایی که دارد قابل هماهنگی با وسایل دکوراسیون است.

پرده مثلث رنگی

20. پرده چاپی گل و گل برگ رنگی:

پرده زمینه روشن دو تکه که یک تکه آن با گل های زرد و قرمز مخلوط شده است و تکه دیگر آن با گل برگ های قرمز و زرد ترکیب شده است حال و هوای بهاری را برای شما رقم میزند.

پرده چاپی گل و گل برگ رنگی

21. پرده راه راه کج رنگی:

این پرده راه راه کج رنگی شاد به دوستانه و شاد تر شدن محیط شما کمک می کند و به دلیل ترکیب رنگ های شاد زیبایی که دارد و روی زیاد تر شدن انژی شما تاثیر می گذارد.

پرده راه راه کج رنگی

22. پرده آبرنگی ملایم طرح لوزی:

این پرده طرح لوزی آبرنگی ملایم سبکی مدرن دارد و برای هر سن و جنسیتی مناسب است. اگر خانه شما سبک مدرن دارد این پرده شیک گزینه مناسبی است.

پرده آبرنگی ملایم طرح لوزی

23. پرده طرح میوه های رنگی:

این پرده ترکیبی از میوه های رنگی می باشد و بسیار مناسب آشپزخانه است و حس تازگی و سرزندگی را به شما القا می کند.

پرده طرح میوه های رنگی

24. پرده چاپی لوزی رنگی:

پرده هازان زمینه سفید با طرح های لوزی رنگی می باشد و برای نشیمن و اتاق خواب مناسب است. این پرده در عین سادگی شیکی خاصی دارد.

پرده چاپی لوزی رنگی

25. پرده رنگی طرح دو دختر:

این پرده هازان دو تکه که یک تکه آن آبی با دو طرح دحتر مدرن مو رنگی و تکه دوم آن قرمز با طرح دختر مو بلوند آرایشگر مناسب اتاق خواب دختر های جوان با سلیقه و مدرن می باشد.

پرده رنگی طرح دو دختر

خرید آسان از داتیس (نیاز به راهنما دارید؟):

ما در جهت رفاه حال شما دوستان عزیز برای آسان تر شدن خرید شما در فروشگاه داتیس سعی کردیم به روش های مختلف اقدامات لازم را فراهم کنیم، شما می‌توانید برای دریافت راهنما و خریدن پرده به صورت تلفنی، چت آنلاین، واتس آپ و یا حضوری اقدام نمایید، در همه شرایط ما پاسخگوی شما هستیم، همینطور اگر تمایل به خرید پرده به صورت اینترنتی از سایت داتیس داشتید تمامی مدل ها به همراه توضیحات در سایت درج شده است و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تلفن: 88653710-021 موبایل: 09123232675

پرده مد نظر شما در مدل های بالا نبود؟ داتیس ۸۰۰ مدل دیگر از پرده‌ها را دارد:

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

بازدیدها 2475 مشاهده

مجله ,
درباره تیم تحریریه تشک داتیس

کمی درباره تشک داتیس: متن نوشنده شده توسط تیم تحریریه تشک داتیس می‌باشد. تشک داتیس یک سازمانی ارزش محور هست که با تولید و عرضه کالای خوابی با کیفیت تلاش می‌کند بخشی از زندگی سالم و با نشاط شما عزیزان را فراهم کند. تشک داتیس دارای ۵۰ شعبه در سراسر ایران می‌باشد و دارای محصولاتی همچون: تشک، تخت، سرویس روتختی، پرده، پتو، حوله و ... می‌باشد. به یاد داشته باشید که ما فروشنده نیستیم و مشاوره رایگان شما هستیم. پس می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن های موجود در سایت در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.