آبان 12, 1399

تخفیف ویژه تشک و تخت + کد تخفیف و جشنواره های داتیس

۰
محصولات متنوع داتیس

داتیس یکی از معروف ترین و خوشنام ترین برند ها در بازار تشک و کالای خواب می باشد.

قطعا هر کسی برای خرید تشک و کالای خواب اقدام کرده به گوشش برند داتیس خورده است.

تلاش داتیس برای فراهم نمودن یک خواب و استراحت آرام و بدون دغدغه است و هدف دیگر استفاده از همه ظرفیت های تجارت الکترونیک برای خرید آسان و با کیفیت و ایجاد راهکارهای نوین جهت بروز رسانی سیستم فروش آنلاین و خدمات برای مشتریان است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا باعث ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب میگردد و استفاده از آن ها خواب آرام شما را تضمین می کند.

تیم داتیس هر لحظه در تلاش است که با استفاده از تمام توانایی‌هایی  و امکاناتی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید.

داتیس با در نظر گرفتن خدمات ویژه مثل ارسال رایگان در سراسر ایران – کلینیک خواب – تست رایگان – فروش اقساطی – جشنواره فروش تخت – تخفیف تشک – کارت هدیه – تحویل کالا کمتر از 48 ساعت … سعی کرده تا مشتریان عزیز یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنند.

داتیس تولید کننده کالا خواب و لوازم جانبی خواب از جمله تشک – تخت خواب – روتختی – بالش – پرده – مبلمان – دراور – پاتختی – پاف و … است.

تشک داتیس:

اولین قدم برای داشتن یک خواب راحت و بازگرداندن انرژی داشتن یک تشک مناسب است.

تشک ها معمولا سفت – نرم –طبی – فنری و … می باشد که باید طبق آناتومی و عارضه و علاقه ایی که دارید خریداری کنید.

داتیس با‌عرضه تشک های طبی متناسب با آناتومی طبیعی بدن می‌کوشد گامی در پیشگیری و بهبود مشکلات ستون فقرات و کمردرد بردارد و در این راستا از پیشرفته‌ترین اصول علمی و فناوری های روز دنیا مثل مموری فوم و پارچه های ضد حساسیت و فنر های منفصل و متصل استفاده می کند.

تشک های داتیس توانسته تا حد زیادی نیاز هتل ها و بیمارستان ها و خانه ها و سازمان ها را پاسخ دهد و برای آن ها تشک های

منحصر به فرد و کاربردی را تولید کند.

ویژگی های یک تشک مناسب:

قابلیت تنفس:

کیفیت پارچه باید به گونه ایی باشد که هوا در آن رد و بدل شود و گرما را درون خودش حبس نکند.

گارانتی:

محصولی که می خرید باید گارانتی داشته باشد و حداقل عمر مفید خود را بکند در غیر این صورت از گارانتی می توانید استفاده کنید.

قابلیت ایزوله کردن حرکت به روی سطح:

این مورد به درد زوجین می خورد یعنی وقتی که کسی تکان میخورد به قسمت دیگر فشار وارد نشود و خواب را مختل نکند.

فنریت:

سختی بیش از اندازه نه تنها باعث خواهد شد بستر خوابی راحت نداشته باشید بلکه داشتن خاصیت پاسخگویی مناسب به روابط زناشویی زوج ها نیز کمک می کند.

در هنگام خرید تشک حتما به مسئله اندازه توجه کنید که از تخت شما کوچکتر یا بزرگتر نباشد.

به افرادی که سبک وزن هستند و به پهلو می خوابند تشک نرم و کسانی که سنگین وزن هستند و به روی شکم یا پشت میخوابند تشک های سفت پیشنهاد می شود.

تشک های طبی همیشه جزو دسته محبوب ها بوده. این دسته از تشک ها نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم. به پیشگیری از کمردرد و درد عضلانی کمک می کند.

اینجا کلیک کن و بخون:
 10 مدل از بهترین ست سرویس خواب عروس و مدلهای تخت خواب دو نفره

تشک ها معمولا در اندازه های زیر تولید می شوند و اگر هم خواستید می توانید اندازه سفارشی مورد نظر خود را سفارش دهید.

اندازه تشک ها:

80*180

90*200

120*200

140*200

180*200

200*200

از تشک های معروف داتیس می توان به آلپاکا – میسافیر – آلتین – لیمافورد اشاره کرد.

تشک آلپاکا:

تشک طبی آلپاکا از نوع تمام ارتوپدیک لاتکس و مموری فوم می باشد، که سیستم فنر در هسته مرکزی آن به طور کل حذف شده و سیستم فوم لاتکس و مموری فوم هوشمند جایگزین فنر گردیده است. از مهمترین ویژگی تشک طبی آلپاکا می توان به فوم لاتکس اشاره نمود.

از مهمترین ویژگی فوم هوشمند در تشک طبی آلپاکا می توان به کاهش کوفتگی و درد عضلات و نیز ایجاد گردش خون مناسب با آناتومی بدن اشاره کرد. نحوه عملکرد این فوم به گونه ای است که حالت ارتجاعی تشک طبی آلپاکا را صفر کرده و فشار را به کلی از ستون فقرات حذف می کند.

داتیس تشک طبی آلپاکا را معرفی کرده و یک تکنولوژی سد مغناطیسی در برابر تشعشعات برای خواب سالم و با کیفیت ارائه داده است. پارچه تشک طبی آلپاکا بعد از سال ها مطالعه با استفاده از الیاف نانو تکنولوژیک و یک سیستم بافت ویژه، توسعه یافته است. تشک طبی آلپاکا که با این روش یک غربالگری الکترومغناطیسی به دست می آورد همانند یک سد مغناطیسی عمل کرده و از تماس امواج الکترومغناطیسی با بدن تا حد زیادی جلوگیری می کند.

ضخامت این تشک 37 سانتی متر میباشد و دارای 2 سال وارانتی و 18 سال گارانتی است.

تشک میسافیر:

تشک طبی فنری میسافیر از نوع تشک های نرم می باشد که هسته مرکزی آن از نوع فنر متصل تزریق شده با نوعی فوم است؛ که این فوم تاثیر بسزایی در کاهش حالت ارتجاعی تشک دارد. همچنین تزریق فوم باعث می شود انتقال حرکت در روی تشک که بخصوص در تشک های دونفره برای زوجین مشکلاتی را ایجاد می کند به حداقل برسد.

مزایا تشک فنر متصل:

قیمت مناسب – پشتیبانی بهتر از لبه – پاسخگویی بهتر هنگام رابطه جنسی – جریان هوای بهتر

ضخامت این محصول 21 سانتی متر می باشد و همچنین دارای 2 سال گارانتی است.

تشک لیمافورد:

تشک طبی لیمافورد از نوع تمام طبی فول مموری ارتوپدیک می باشد، که در آن سیستم فنر در هسته مرکزی به طور کل حذف شده و سیستم مموری فوم هوشمند جایگزین فنر گردیده است.

نحوه عملکرد این فوم به گونه ای است که حالت ارتجاعی تشک طبی لیمافورد را صفر کرده و فشار را به کلی از ستون فقرات حذف می کند.

از دیگر ویژگی تشک طبی لیمافورد می توان به لایه ترموفلت 2000 گرمی اشاره نمود که نقشی اساسی در جهت پخش فشار حاصل از بدن در سطح تشک و افزایش طول عمر مفید تشک دارد.

از ویژگی های منحصر به فرد تشک طبی لیمافورد به کاهش کوفتگی و درد عضلات و نیز ایجاد گردش خون مناسب با آناتومی بدن می توان اشاره کرد.

تشک آلتین:

در هسته مرکزی تشک طبی فنری آلتین، فنر میکروسل متصل، جایگزین فنر متصل گردیده است. این تکنولوژی جدید با بهره گیری از سیستم پشتیبانی فنر، حالت ارتجاعی تشک را تا 90 درصد خنثی کرده و باعث افزایش طول عمر مفید فنر و تشک می شود.

اینجا کلیک کن و بخون:
توصیه ها و راهنمای خرید تشک مناسب زنان

در این تشک لایه ترموفلت 1400گرمی به کار رفته است که نقشی اساسی در جهت پخش فشار حاصل از بدن در سطح تشک و افزایش طول عمر مفید تشک دارد. پس از ترکیب هسته مرکزی با لایه ترموفلت هر 2 سطح آن با فوم دورا به ضخامت 4 سانتی متر پوشش داده می شود تا خواب راحتی را تجربه کنید.

در این تشک از پارچه آلوورا – بامبو استفاده شده است که خواصی مانند شادابی و طراوت پوست و ضد حساسیت و ضد باکتری و قابلیت تنفس بالا و کمک به جوانسازی هنگام خواب می توان اشاره کرد.

ضخامت این تشک 29 سانتی متر است و دارای 2 سال وارانتی و 6 سال گارانتی می باشد.

اگر قصد خرید تشک دارید توصیه می شود تند تند سایت را چک کنید به دلیل اینکه داتیس با پاس قدردانی از شما عزیزان در بعضی از روزها تخفیف ویژه تشک را لحاظ می کند که به توانید تشک با تخفیف را سریعا با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنید و کمتر از 24 ساعت از آن استفاده کنید.

تخت داتیس:

بعد از انتخاب تشک نوبت به خرید تخت میرسد که موضوع کم اهمیتی نیست چون به محض ورود به اتاق خواب اولین چیزی که نظر شما جلب می کند تخت خواب است.

با انتخاب تخت خواب مناسب می توانید دیگر لوازم جانبی را بخرید که زیبایی اتاق شما را چندین برابر کند.

داتیس چندین دسته تخت خواب دارد:

تخت خواب مدرن – تخت خواب کلاسیک – تخت خواب آپشنال – تخت خواب ضد زلزله که هرکدام زیبایی و ویژگی خاص خودش را دارد.

تخت خواب مدرن:

تخت خواب امروزی همان تخت خواب های مدرن می باشد که سبکی ساده و مینیمال در عین حال شیک دارند.

قیمت این دسته تخت خواب نسبت به تخت خواب های دیگر بسیار مناسب است و اگر بتوانید این از تخفیف تخت استفاده کنید بسیار خرید به صرفه ایی برای شما می شود.

تخت خواب های مدرن برای زوج های جوان گزینه بسیار مناسبی است.

تخت خواب آپشنال:

تخت خواب های آپشنال داتیس یکی از بهترین و پرکاربردی ترین گزینه ها برای خرید تخت است. شما با داشتن تخت خواب آپشنال نیازی به هیچ چیز دیگر ندارید. این تخت دارای ماساژور – سیستم صوتی – یخچال – گاوصندوق – کابل – میز لپ تاپ – سطل آشغال – چراغ مطالعه و … می باشد که شما می توانید هر یک از آپشن ها را حذف یا اضافه کنید.

تخت خواب هوشمند داتیس با روکش چرمی و یا پارچه ایی درجه یک طراحی شده است ولی رنگ و جنس روکش آن قابل تغییر می باشد یعنی کاملا می توانید طبق سلیقه خود سفارش دهید.

بهتر است برای خرید بار اول از کد تخفیف تخت 10% استفاده نمایید.

تخت خواب ضد زلزله:

این دسته از تخت خواب های داتیس کمک میکند تا حدی شما را از خطر مرگ در هنگام وقوع زلزله نجات دهد

تخت ضد زلزله به کمک حسگر‌های تشخیص زمین لرزه و لرزش های ناشی از انفجار‌های داخل زمین، در زلزله های بالای ۵,۳ ریشتر به صورت اتوماتیک و برای جلوگیری از سقوط فرد و فرو ریختن آوار بر سرش، با خم شدن به داخل، فرد را به درون محفظه ای فولادی و مجهز به سیستم تهویه هوا، می بلعد.

اینجا کلیک کن و بخون:
۱۰ سرویس خواب زیبا و شیک برای شما همراه با عکس و حدود قیمت

قیمت تخت خواب ضد زلزله داتیس نسبت به قیمت سایر تخت ها کمی بیشتر است، اما با توجه به کاربرد تختخواب های ضدزلزله در حفظ امنیت شما، خرید آن می تواند انتخاب درستی باشد.

تختخواب های ضد زلزله با ارتفاعی بیشتر، شبیه به تخت های معمولی می باشند و دارای محفظه نگهداری لوازم و تجهیزات ضروری و غذا، در زیر تخت و به صورت سرتاسری می باشند ولی بعضی از مدل ها همچنین گنجه ایی برای نگهداری پتو و بالش در زیر تخت دارند.

شما در اعیاد می توانید از تخفیف تخت خواب ضد زلزله استفاده کنید و حافظ جان خود و خانواده تان باشید.

تخت خواب کلاسیک:

تخت خواب های کلاسیک جزو دسته تخت های شیک و لوکس است و مناسب برای اتاق خواب ها با فضای بزرگ می باشد و اتاق خواب شما را به یک اتاق خواب شاهانه تبدیل می کند.

این تخت ها به دلیل اینکه از چوب مرغوب استفاده شده است و تمام کنده کاری ها کار دست است قیمت بالایی دارند.

زمان حراج تخت بسیار زمان مناسبی است که اتاق خواب خود را به یک اتاق لوکس تبدیل کنید.

از دیگر لوازم جانبی به بالش و روتختی و پرده و حوله و تشک مسافرتی می توان اشاره کرد که برای مشاهده آن ها به قسمت مربوطه سایت مراجعه فرمایید.

بالش

حوله

سرویس روتختی

پرده

تشک مسافرتی

ارسال رایگان تا درب منزل:

داتیس جهت حفظ رضایت مشتریان و راحتی آن‌ها در هنگام خرید با تهیه کادری مجرب و کارآزموده تشک خریداری شده را بدون دریافت هیچ گونه هزینه ایی برای شما تا درب منزل حمل می کند.

دسترسی آسان و سریع به شعب:

داتیس با داشتن بیش از 50 شعبه در سراسر ایران تلاش نموده تا مشتریان عزیز با صرف حداقل زمان به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.

در تهران هم بیش از 18 نمایندگی وجود دارد که می توانید به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنید:

شعبه مرکزی(جردن)

شعبه اقدسیه

شعبه نیاوران

شعبه مرزداران

شعبه شهرک غرب

شعبه دلاوران

شعبه چیتگر و ..

شرایط خرید اقساطی:

یکی دیگر از خدمات متمایز داتیس به خرید اقساطی باید اشاره کرد که در حال حاضر با توجه به افزایش هر روزی قیمت ها و کاهش قدرت خرید خرید اقساطی گزینه بسیار خوبی است.

 پیش پرداخت محصول : تنها با 30 درصد ( یک سوم قیمت محصول )

سود فروش اقساطی : 0 درصد ( در فروش اقساطی سودی از شما نمی گیریم )

تعداد اقساط : تا سقف 6 قسط

مدت زمان پرداخت قسط ها : هر ماه 1 قسط بدون بهره

بدون نیاز به ضامن معتبر

شما با خرید از محصولات داتیس از یک کارت هدیه بهره مند می شوید که با داشتن آن برای خرید بعدی تشک می توانید استفاده نمایید.

در تمامی مناسبت ها تیم داتیس تخفیف ویژه محصولات و حراج تشک را به همراه دارد پس بهتر است زمان را در آن ایام از دست ندهید و به صورت اینترنتی یا حضوری از آن تخفیف ها بهره ببرید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید 13-88653710-021 و یا به صورت حضوری به کلینیک خواب(شعبه مرکزی – جردن) یا دیگر شعبه مورد نظر مراجعه کنید و خریدی دلچسب را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

بازدیدها 1487 مشاهده

مجله , ,
درباره خانم ضرغامی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.