آذر 10, 1399

هنگام خرید تشک مهمان چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

۱
انتخاب تشک مهمان

تشک مهمان برای مواقعی است که دوستانتان شب را در منزل شما سپری می کنند و می خواهید مهمانتان خاطره خوبی از خوابیدن در منزل شما داشته باشد. اما انتخاب تشکی که بتواند برای افراد مختلف مناسب باشد نیازمند توجه به نکات متفاوتی است و خرید آن با انتخاب محصولی برای خودتان فرق دارد.

هنگام خرید تشک مهمان چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟

چند نکته مهم در مورد انتخاب تشک مهمان وجود دارد که اگر به آن ها توجه نمائید می توانید بهترین اتاق خواب مهمان را در منزل خود داشته باشید و حداکثر راحتی و بهترین استراحت را برای عزیزان خود فراهم نمائید.

ترجیحات یا عادات خواب

وقتی برای خودتان یا برای خود و همسرتان تشک می خرید، ترجیحات محدود و مشخصی دارید که باید به آن ها توجه نمائید. یکی از بزرگ ترین مشکلات خرید تشک مهمان این است که دقیقا نمی دانید که چه کسی قرار است در اتاق خواب مهمان شما بخوابد و چه ترجیحات و عادات خوابی دارد. خوشبختانه راه هایی برای خریدن چیزی که بتواند اکثریت مهمانان شما را راضی کند وجود دارد.

از آنجایی که ترجیحات افراد در مورد سطح راحتی و نرمی بستر خوابشان خیلی متفاوت است، یک تشک نیمه سفت یا با سفتی متوسط می تواند بهترین گزینه برای تخت خواب مهمان باشد. تشکی با سفتی متوسط می تواند تعداد بیشتری از افراد را راضی نگه دارد.

می توانید یک تشک دو طرفه بخرید. تعدادی از شرکت ها از جمله شرکت داتیس محصولاتی با این ویژگی عرضه کرده اند. این تشک ها در دو طرف خود میزان سفتی متفاوتی دارند و در نتیجه برای افراد مختلف امکان انتخاب می دهند. بطور مثال تشک مارتلاتو یک سمت نرم تر و یک سمت سفت دارد. سمت پددار آن نرم تر است.

تشک مارتلاتو یک سمت نرم تر و یک سمت سفت دارد. سمت پددار آن نرم تر است.

تشک مارتلاتو یک سمت نرم تر و یک سمت سفت دارد. سمت پددار آن نرم تر است.

همچنین می توانید یک تشک سفت و یک پد نرم بخرید و هرگاه دیدید که مهمان شما خوابیدن روی یک تشک نرم را ترجیح می دهد، آن پد را روی تشک بیاندازید.

یک راه دیگر نیز این است که مهمان هایی را که بیشتر در خانه شما می مانند در نظر بگیرید. بطور مثال ممکن است مادرتان در طول سال دفعات بیشتری را به خانه شما آمده و شب را بماند. توجه بیشتر به ترجیحات خواب او احتمالا فکر خوبی خواهد بود.

اینجا کلیک کن و بخون:
راهنمای خرید تشک خوب و ایجاد بستر خوابی مناسب در 13 گام

اندازه تخت خواب و اتاق خواب

معمولا اتاق های مهمان کوچک تر از دیگر اتاق ها هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. مثلا ممکن است از اتاق مهمان در بیشتر مواقع به عنوان اتاق کار استفاده نمائید و هنگامی که مهمان دارید برای چند روزی وسایل کارتان را از آنجا بیرون بیاورید. بنابراین، باید اندازه تختتان در عین این که جواب نیازهای مهمانانتان را می دهد، فضای اتاق را زیاد نگیرد.

قبل از خرید، همه اثاثیه ای که می خواهید در اتاق خواب مهمان داشته باشید را در نظر آورید و نجوه چیدمان آن ها را در کنار تخت خواب محاسبه کنید. فضای باقیمانده را حساب کنید و تخت خوابی نخرید که بزرگ تر از فضای شما باشد. جای کافی برای رفت و آمد را نیز در نظر بگیرید.

برای اتاق کوچک می توانید از تخت خواب های کمجا که بصورت تاشو داخل دیوار یا کمد جای می گیرند استفاده کنید

برای اتاق کوچک می توانید از تخت خواب های کمجا که بصورت تاشو داخل دیوار یا کمد جای می گیرند استفاده کنید

بعضی وقت ها ممکن است از تخت خواب های کمجا که بصورت تاشو داخل دیوار یا کمد جای می گیرند استفاده کنید. برخی نیز از مبل های تخت خواب شو استفاده می کنند که البته راحتی کمتری دارند و تنها در صورتی استفاده از آن ها توصیه می شود که جای کافی برای یک تخت خواب در اتاق نداشته باشید.

قیمت مناسب برای تشک مهمان

این طبیعی است که نخواهید برای تشکی که فقط گاه به گاهی از آن استفاده خواهید کرد زیاد هزینه نمائید. خوشبختانه، شرکت های تولید کننده ای هستند که گزینه های مقرون به صرفه ای عرضه می کنند که می تواند مهمانانتان را راضی نگه دارد. می توانید در اینترنت جستجو کنید تا گزینه مناسبی با قیمت ارزان تر پیدا نمائید. برای این کار می توانید به سایت های فروش تشک و کالای خواب نگاه کنید.

اینجا کلیک کن و بخون:
چطور یک خواب منظم و خوب داشته باشیم؟

از آن جایی که تشک ها سنگین و بزرگ هستند ممکن است هزینه ارسال آن ها رقم قابل توجهی باشد. از این رو بهتر است از سایت یا فروشگاهی خرید کنید که ارسال رایگان تشک تا منزل شما را قبول می کند. این روزها تقریبا همه شرکت های معتبر ارسال رایگان تشک را قبول می کنند و اگر فروشگاه یا سایتی هزینه ارسال محصول را نمی پذیرد احتمالا شما می توانید در سایت یا فروشگاه دیگری همان مدل یا مشابه آن را پیدا کنید.

تشک میسافیر راحتی و نرمی مناسبی دارد و با قیمت مناسبی می توانید آن را تهیه نمائید

تشک میسافیر راحتی و نرمی مناسبی دارد و با قیمت مناسبی می توانید آن را تهیه نمائید.

 

نکته ای در مورد دوام تشک

بیشتر وقت ها دوام تشک تنها دلیل ترجیح یک محصول به دیگری می شود. با این حال طول عمر یک تشک معمولا با فرض این در نظر گرفته می شود که قرار است هر شب از آن استفاده شود اما این در مورد تشک مهمان که هر از گاهی مورد استفاده قرار می گیرد صادق نیست. در واقع تشک بیشتر وقت ها اصلا استفاده نمی شود و از این رو بسیاری از دغدغه های مربوط به دوام محصول در اینجا خیلی اهمیت نخواهند داشت.

در مقابل تمرکز بر انتخاب محصولی که بتواند بیشتری راحتی را برای تعداد بیشتری از افرادی که ممکن است روی آن بخوابند فراهم کند، اهمیت بیشتری دارد. همچنین قیمت محصول ممکن است اهمیت بیشتری داشته باشد.

 

مشاهده دیگر تشک های داتیس که مناسب مهمان می باشد :

منبع

Rate this post
آیا این مقاله برای شما مفید بوده است؟

بازدیدها 1377 مشاهده

خواب, مجله , ,
درباره آرش آزادی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.